Gepost door: pheirman | april 18, 2011

Sparregalmse Volksloop: heerlijk draven


Bron: hvdb.skynetblogs.be

De 9 kilometer zit erop in Hertsberge. De Sparregalmse Volksloop is een aangename stratenloop in bosrijk gebied en perfect georganiseerd. Ik heb er volop van genoten. Met een tijd van 45’03” was ik 44ste op 81 deelnemers. Mooi in het pak dus. Een stevige vooruitgang in vergelijking met de Blaarmeersenloop, waar ik nog niet echt uit de achterhoede wegraakte. Nu ook aan 12 km per uur kunnen lopen, en dat is toch een tempo waarmee je stilaan onder de grote mensen komt. Ok, het was maar 9 kilometer, maar ik zit ook nog maar aan week 11 van mijn voorbereiding. Nog 6 weken te gaan dus om er nog wat grammen overtollig vet af te trainen (geen overbodige luxe in mijn  geval) en de conditie verder op te drijven. Brussel, here I come!.

Geef een reactie

Categorieën

